Forhåndsvarsel om generalforsamling
Iht. gjeldende lov varsles det herved om at ordinær generalforsamling i Nye Båhusveien 2-8 Borettslag vil bli avholdt mandag 24.03.2025.
Frist for innmelding av saker er søndag 02.03.2025. Vi gjør oppmerksom på at det bare er saker som er nevnt i innkallingen som kan behandles på generalforsamling.
For å sikre effektiv og god behandling av slike saker, ber styret om følgende:
• Det bør gå klart frem at saken ønskes behandlet på generalforsamling.
• Forslagsstilleren formulerer et konkret forslag til vedtak. Dette vil hjelpe møtet med å behandle og ta
stilling til saken.
Hvis en sak anses lite egnet for behandling på generalforsamling, vil styret drøfte med deg om saken heller bør behandles på et styremøte eller beboermøte etter generalforsamling.
Alle innmeldte saker må leveres skriftlig til baahusveien2-8@mittusbl.no eller via Bonabo på usbl.no innen fristen.
Egen innkalling til generalforsamling med vedlegg vil sendes ut mellom 8 og 20 dager før ordinær generalforsamling. Innkallingen vil bli sendt i Bonabo via usbl.no. Du må gi beskjed til styret hvis du ønsker innkallingen på papir i tillegg.
Dersom det skal velges medlemmer til styret, kan du foreslå deg selv eller andre som kandidater ved å ta kontakt med sittende styret eller eventuell valgkomité.
24.01.2025
Med vennlig hilsen
Styret